ATU Duty Free

Kalite Politikası

“ATÜ Turizm İşletmeciliği A.Ş. ve ATÜ Antalya Mağaza İşletmeciliği A.Ş. Misyonu”

Duty Free işletmeciliğinde, oluşturduğumuz güvenilir, güleryüzlü ve uluslararası standartlardaki müşteri odaklı hizmet anlayışımız ve güçlü şirket yapımız ile hizmet kalitesinin ve personel memnuniyetinin sürekli olarak artmasını sağlamak misyonumuzdur.

“ATÜ Turizm İşletmeciliği A.Ş. ve ATÜ Antalya Mağaza İşletmeciliği A.Ş. Vizyonu”

Güçlü kadromuz, ürün çeşitliliğimiz ve özgün hizmet anlayışımız ile sektördeki birikimimizi birleştirip faaliyet gösterdiğimiz tüm hava ve deniz limanlarında fark yaratan üstün hizmeti müşterilerimize taşıyarak Duty Free işletmeciliğinde dünyanın lider kuruluşları arasındaki yerimizi güçlendirmek kurumsal vizyonumuzdur.

“ATÜ Turizm İşletmeciliği A.Ş. ve ATÜ Antalya Mağaza İşletmeciliği A.Ş. Kalite Politikası”

Duty Free İşletmeciliğinde;
  • Hizmet kalitesinin temel unsuru olan insan kaynağımızın yetkinliklerini eğitim ve geliştirme yoluyla sürekli artırmak,
  • Satış hizmetimizi, müşterilerimiz için cazip ve çekici hale getirecek yaratıcı aktiviteleri geliştirmek,
  • Etkin bir iletişim ile müşterilerimizin istek ve beklentilerine hızlı ve kalıcı çözümler üreterek müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlamak,
  • Müşterilerimize hedeflediğimiz satış hizmetini sağlamak için yeterli alt yapıyı sağlayıp geliştirmek,
  • Yönetim sistemlerimizin ve süreçlerimizin sürekli geliştirilmesi ve iyileştirilmesini sağlamak,
  • Ulusal ve uluslararası mevzuata uyum sağlamak,
kalite politikamızdır.